torstai 19. syyskuuta 2024

Joulukalenterit 2014-2023

Alkukuusta aloittelin pikkuhiljaa päivittyvää listausta tämän vuoden joulukalentereista ja tästä tuli mieleen tehdä listaus mitä joulukalentereita minulla on aikaisempina vuosina ollut. Joinakin vuosina olen onnekkaana saanut joulukalentereita pr-yhteistyön kautta, useimpina vuosina olen ainakin jonkun hankkinut itse.


Vuonna 2014 oli ehkä ensimmäistä kertaa aikuisiällä itselläni joulukalenteri tai ainakin kosmetiikkajoulukalenteri. Tällöin vaihtoehtoja ei ollut suuresti, joten valinta oli hieman helpompaa. Ensimmäiseksi kosmetiikkajoulukalenteriksi päädyin hankkimaan tuolloin The Body Shopin joulukalenterin. Vuonna 2015 minulla vaikuttaisi olleen ainakin Yves RocherinL'Occitanen, Baby Lips sekä English Tea shop -joulukalenterit sekä lisäksi bloggarikollegan kokoamana joulukalenteri. Melkoinen määrä siis :D Vuonna 2016 on riittänyt taas hieman vähempi määrä ja tällöin on menty Yankee Candlen ja Essencen joulukalentereiden kanssa.

Vuonna 2017 hankin itselleni tällöin paljon hypetetyn Elevenin joulukalenterin sekä lisäksi 12luukun Tanya Burr -joulukalenterin. (Lisäksi minulla on ollut myös English Tea Shopin joulukalenteri, josta en erillistä koontipostausta blogiin ole tällöin tehnyt.) Vuonna 2018 minulta löytyi Lookfantasticin, Essencen sekä NYXin joulukalenterit. Vuonna 2019 on löytynyt Sothysin sekä Kicks Beautyn joulukalenterit. Vuonna 2020 olen nähtävästi itse mennyt vain Sothysin kalenterin turvin. Ja vuonna 2021 olen tyytynyt ainoastaan teejoulukalenteriin, voi hurja. Seuraavana vuonna 2022 olen sentään hankkinut sekä The Body Shopin, Glossyboxin että Ritualsin kalenterit itselleni. Viime vuonna (2023) minulla oli kosmetiikkakalentereista Rituals, minkä lisäksi löytyi teekalenterit sekä suklaakalentereita yhdessä neidin kanssa. (Huikkaa jos huomaat, että olen syystä tai toisesta missannut joltain vuodelta jonkin kalenterin tästä koonnista, se on enemmän kuin mahdollista :D)

Kuten huomaatte niin muutaman merkin joulukalenterit minulla on ollut useampanakin vuonna, mutta olen kuitenkin pyrkinyt hieman joulukalentereita vaihtelemaan ihan jo senkin vuoksi, että osassa tiettyjen merkkien joulukalentereita on hieman vastaavia tuotteita peräkkäisinäkin vuosina. Se mihin tänä vuonna päädyn on vielä suuri mysteeri. Yritän tuota joulukalenterit 2024 -postaustani saada hieman joissain väleissä päivitettyä, että pysyn itsekin kartalla mitä on tarjolla ja osaan tehdä päätöksen mihin tänä vuonna päädynkään.

Joko sinulla on päätettynä minkä joulukalenterin hankit vai oletko jo peräti sellaisen hankkinutkin itsellesi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Joulukalenterit 2014-2023

Alkukuusta aloittelin pikkuhiljaa päivittyvää listausta tämän vuoden joulukalentereista ja tästä tuli mieleen tehdä listaus mitä joulukalen...

Luetuimmat